Dandanes imamo tudi v Sloveniji že številne zobozdravstvene centre, kjer strokovnjaki nudijo vse storitve s področja zdravja zob. Vendar pa se moramo zavedati, da ni vsak zobozdravstveni center dober, zato je dobro, da se prej pozanimamo, katerega bi izbrali, če imamo težave z zobmi ali pa zgolj za preventivni pregled.

zobozdravstveni center

Menimo, da bi moral biti dober zobozdravstveni center dostopen širši množici ljudi. To pomeni, da bi morale biti cene storitev zmerne, ne previsoke, temveč takšne, ki si jih lahko privošči vsak povprečen človek. Seveda so pomembne tudi storitve na vrhunskem nivoju. To pomeni, da mora imeti zobozdravstveni center zaposlene najboljše strokovnjake s tega področja, ki nenehno nadgrajujejo svoje znanje in se zavedajo, da še zdaleč ne vedo vsega. Zaposleni morajo biti vestni in skrbni, natančni, zanesljivi, pa tudi prijazni. Vsekakor je v ustanovi, kot je zobozdravstveni center, pomemben tudi človeški odnos. Zakaj? Veliko ljudi se boji zobozdravnikov in vsega, kar je z njimi povezano. Še slabši občutek pa dobijo, ko se vendarle prisilijo, da ga obiščejo, tam pa naletijo na hladne odzive, osorne odgovore in ravnanje, kot da ste robot. Veliko prijetneje je stopiti v zobozdravstveni center, kjer te toplo sprejmejo, te prijazno pozdravijo, prisluhnejo tvojim težava in te zanje ne krivijo na prvo žogo. Včasih je morda res tako, da smo za slabo stanje zob krivi sami zaradi neustrezne ustne higiene, včasih pa nam zobje uničujejo tudi drugi dejavniki, takšni, na katere niti nimamo vpliva. Zato je res pomembno, da zobozdravnik pacienta sprejme toplo in primerno, da zna izbirati besede in ne povzdiguje glasu. Zobozdravstveni center bi moral biti torej ljudem prijazna ustanova, kjer dobimo občutek, da nam bodo pomagali. Zato se ne napotite v prvega, ki vam je morda na poti, ampak povprašajte znance in prijatelje, kam bi se raje odpravili, da boste kar najbolj zadovoljni tako s storitvijo kot njihovim odnosom.