Google oglaševanje se izjemno splača, če ga obvladate, ker gre za največjo mrežo potencialnih strank na svetu, kjer je nekaj milijonov ljudi vsak dan, ki lahko vidijo vaš oglas, če je pripravljen res dobro. Dobro pa ga lahko pravi izkušeni n usposobljen strokovnjak, ki ga najdete na tejle povezavi www.gorec.si. Ker ve, kaj deluje in kako ter kako nastaviti oglas, vam bo naredil profit. Seveda e lahko tudi zmoti, vendar to takoj opazi, ustavi oglas, popravi, kar je ugotovil in nadaljuje z oglaševanjem, ki je potem običajno izjemno uspešno.
Pravilno google oglaševanje se začne s cilji, ki se jasno odločijo, kateri so in kaj naj oglaševanje prinese. Lahko gre za ozaveščanje ljudi glede blagovne znamke in podjetja, za razpoznavnost ter čim širši doseg. Lahko gre za prodajo na spletni strani. Ali pa za povečanje obiska spletne strani. Vsako google oglaševanje se prilagodi tem ciljem in določenim ciljnim skupinam, ki jim je oglaševanje namenjeno.
Preden se google oglaševanje nastavi, je treba vedeti, lai so prave osebe sploh na tem mediju in ih bo potem oglas dosegel. Lahko jih sicer doseže, ni pa učinkovit. Takrat je treba nekaj spremeniti. In naslednja stvar, ki jo moramo vedeti, kdaj so potencialne stranke na Googlu, da določimo točno, kdaj naj se oglas predvaja.
Nenazadnje je za google oglaševanje pomembno še, kako je oglas napisna in oblikovan. V zelo kratkem stavku, v nekaj besedah je treba povedati bistvo, kakšna je bolečina in rešitev za stranko ter kaj naj točno naredi. Brez navodil stranka oglas le opazi in ne naredi nobene akcije. Zato moramo v vsakem oglasu stranko pozvati k nekemu dejanju.
Če se vse upošteva, je velika verjetnost, da ob oglas uspel, ni pa vedno tako. Se zgodi, da se napačno kaj oceni lai da ni dovolj podatkov vendar se to takoj opazi in spremeni glede na drobljenje podatke iz analitike.